معرفی سی آر ام پردیس
پردیس یک نرم افزار CRM ویندوزی است که بر روی این سیستم عامل نصب می شود. ما براساس این سناریو که می خواهیم یک راه کار جامع برای یکپارچه سازی بخش های مختلف یک شرکت بزرگ ارائه بدهیم ...
تلاش تخصصی ما در شرکت پردیسان الکترونیک از سال 1387 تاکنون در زمینه تولید نرم افزار CRM منجر به تولید دو نسخه برنامه با دو تکنولوژی متفاوت شده است. CRM ویندوزی با برند پردیس و CRM تحت وب با برند دارت.
درخواست جلسه پرزنت دریافت نسخه آزمایشیتلاش تخصصی ما در شرکت پردیسان از سال 1387 تاکنون در زمینه تولید نرم افزار CRM منجر به تولید دو نسخه برنامه با دو تکنولوژی متفاوت شده است. CRM ویندوزی با برند پردیس و CRM تحت وب با برند دارت.
درخواست جلسه پرزنت دریافت نسخه آزمایشیسطوح قیمتی مختلف به نسبت نیاز مشتری
قابلیت پوشش حسابداری، انبارداری، حقوق و دستمزد، مکاتبات، نامه نگاری و بایگانی علاوه بر مدیریت کامل مشتریان
اطلاعات در استفاده همزمان از نسخه تحت وب دارت و تحت ویندوز پردیس همگام سازی شده است
امکان استفاده همزمان از نسخه ویندوزی در شبکه محلی و تحت وب بدون محدودیت کاربر و سطح امکانات بر روی هر نوع دستگاه
دارای بیش از 400 ماژول یکپارچه برای رفع نیاز هر نوع از کسب و کار و صدها گزارش و نمودار مدیریتی
دریافت ایده های مشتری و تغییر نرم افزار با توجه به نیاز وی
بیش از چهارده سال فعالیت و ارائه ی خدمات پس از فروش
قابل اتصال به دستگاه های حضوروغیاب، سانترال، ضبط مکالمات، مودم GSM ارسال پیامک، فکس ، اسکنر، کالرآیدی
مطالعه چالش های مدیران موفق و فعال کشوری و طراحی راه کارها در فرآیند تحقیق و توسعه ی نرم افزار
به اشتراک گذاشتن آنلاین تمامی جزئیات تغییرات روزانه برنامه با مشتریان
پردیس یک نرم افزار CRM ویندوزی است که بر روی این سیستم عامل نصب می شود. ما براساس این سناریو که می خواهیم یک راه کار جامع برای یکپارچه سازی بخش های مختلف یک شرکت بزرگ ارائه بدهیم ...
دارت یک نرم افزار CRM تحت وب است. در حین توسعه پردیس به این نیاز برخورد کردیم که برای ارتباط تنگاتنگ مشتریان با یک کسب و کار،...
نرم افزارهای دوقلوی سی آر ام CRM پردیس (نسخه تحت ویندوز) و سی آر ام CRM دارت (نسخه تحت وب) از 9 نرم افزار (زیرسیستم) به ظاهر مستقل تشکیل شده است اما ارتباط مهندسی شده ای بین ماژول های آنها برقرار می باشد که یکپارچگی کل برنامه را حفظ می کند. هر کسب وکار بسته به نیاز خود، به تعدادی از این زیرسیستم ها و ماژول های آنها نیاز خواهد داشت. در ادامه با این 9 زیرسیستم آشنا خواهید شد:
این بخش ماژول های هسته اصلی سی آر ام را در بر دارد. از پیگیری سرنخ های فروش تا روال های مربوط به مدیریت بازاریابی تلفنی، حضوری و دیجیتال مارکتینگ و نیز از ثبت سفارش تا صدور انواع فاکتور و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مربوط به گمیفیکیشن در روال های بازاریابی و فروش است. ازصدور کارت عضویت تا رده بندی مشتری و نیز از ایجاد نظام های امتیازبندی و پاداش تا تعریف جشنواره، فستیوال و طرح های فروش و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با فرم های اتوماسیون اداری و به طور کلی بخش های اداری - خدماتی یک کسب و کار می باشد. از ارجاع کار و پیام های درون سازمانی تا مدیریت ملاقات ها و قراردادها و نیز از امور گارانتی، خدمات پس از فروش و نظرسنجی تا مدیریت سرویس دهی و تعمیرات و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با مدیریت، نظارت و گزارش گیری از راه های ارتباطی داخل دفتر با دنیای خارج می باشد. از روش های مختلف تبلیغات فضای مجازی تا ارسال پیامک، فکس و ایمیل و نیز از کالرآیدی و سانترال تا ضبط مکالمات و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با تولید، ویرایش و کارسازی نامه و نیز موضوعات پیرامون ثبت مستندات و پیوست ها می باشد. دبیرخانه و دسترسی آنلاین به فایل های پیوستی از طریق لینک دانلود و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با فرآیندهای ساخت و تولید در کسب و کارهای تولیدی می باشد. از سفارش تولید تا دستور ساخت و تامین مواد اولیه و از فرمول ساخت تا فرم های کنترل کیفیت و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با حسابداری بازرگانی می باشد. از تعریف دفاتر و سال مالی تا صدور اسناد حسابداری و از عملیات های خزانه تا صندوق و بانک و از ترازنامه و سود و زیان تا گزارشات ارزی و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با مدیریت انبار کالا و خدمات می باشد. از معرفی کالا و خدمات تا رسید انبار و حواله خروج و از گزارشات کاردکس کالا و موجودی تا گردش کالا و انبارگردانی و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
این بخش شامل ماژول های مرتبط با فرآیندهای حقوق و دستمزد می باشد. از برگه مرخصی، ماموریت و صدور احکام حقوقی تا اتصال به دستگاه های انگشت زن، کارت خوان و صدور فیش حقوق و ... از امکانات این زیرسیستم می باشد.
کدام برای من مناسبتر است..
بسته سرور ابری یا سروردرمحل؟!
پاسخ به این سوال برای هرکسب و کار می تواند متفاوت باشد.
معیارهایی همچون میزان بودجه درنظر گرفته شده برای خرید نرم افزار CRM، آماده بودن زیرساخت های سخت افزاری مثل شبکه، دردسترس بودن اینترنت، نیاز به دسترسی پرسنل به نرم افزار CRM بیرون از محل کار و برخی موارد دیگر می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد.
در ادامه مزایای هر یک از این دو بسته ذکر شده است تا شما با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را انجام دهید.
اگر چه در هر سه نسخه از یک نرم افزار استفاده می شود اما این سه نسخه تفاوت هایی با یکدیگر دارند که باعث می شود هر یک مناسب یک نوع از کسب و کار باشد. در ادامه تفاوت این سه نسخه با یکدیگر مقایسه شده است.
بیشتر بخوانیدنرم افزار CRM پردیس می تواند در هر یک از مراحل بازاریابی، فروش و یا خدمات پس از فروش به کسب کار شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر، پادکست های زیر را گوش دهید.
درذهنتان مثلث کسب و کارتان را تصور کنید که یک راس آن شما به عنوان مدیران و کارمندان یک شرکت باشید که در داخل دفتر مرکزی مشغول به فعالیت هستید و در راس دوم مشتریان شما و در راس سوم اشخاص ثالث که به واسطه نقش و سمت خود بیرون از محیط کاری دفتر مشغول به همکاری با شما هستند (بازاریاب های حضوری، کادر فنی، نصاب ها، افراد مشغول به کار در کارگاه، شعب و نمایندگی ها و ...)
قابلیت های سی آر ام پردیس و دارت به مثابه اضلاع آن مثلث، بدون محدودیت و درنظر گرفتن نوع کسب و کار شما، یک سامانه اطلاعاتی یکپارچه برای شما فراهم خواهد نمود.
شرکت پردیسان الکترونیک آریا در سال 1387 به طور رسمی ثبت گردید. اولین محصول این شرکت در زمینه تولید یک دستگاه الکترونیکی و عرضه آن در سطح کشور بود و کار طراحی و برنامه نویسی نرم افزار سی آر ام نیز از اواخر دهه 80 کلید خورد.
به طور موازی محصولات نرم افزاری دیگری نیز به تدریج به چرخه تولید و بازاریابی شرکت اضافه گردید که همگی آنها با نرم افزار سی آر ام ادغام گردیدند.
طی دهه گذشته، شرکت پردیسان به صورت تخصصی بر روی تحقیق و توسعه نرم افزار سی آر ام تمرکز داشته است.
تحصیل کرده در رشته مهندسی الکترونیک، دارای تجربه کاری و علاقه مندی در حوزه های مدیریت، تحلیل فرآیندهای کسب و کار و تجزیه تحلیل نرم افزار
دارای مدرک ارشد و دکترا از آمریکا، دارای تجربه کاری و علاقه مندی در حوزه های فراگیری ماشین، داده کاوی و شبکه های اجتماعی
فارغ التحصیل ارشد در رشته نرم افزار کامپیوتر، دارای تجربه کاری و علاقه مندی در حوزه های پایگاه داده، برنامه نویسی ویندوز فرم، وب و گوشی های هوشمند
(شنبه الی چهارشنبه 9 الی 15:30) 36010448-051
(پشتیبانی خارج از وقت اداری) 937-7777-0915
pardisanElectronic@gmail.com
مشهد – چهارراه فرامرز عباسی