نرم افزار CRM

معرفی زیرسیستم مدیریت درگاه های ارتباطی:

مدیریت درگاه های ارتباطی به بسته ای از ماژول ها و امکانات گفته می شود که یک کسب و کار به واسطه آنها با دنیای بیرون و مشتریان خود ارتباط مدیریت شده تر، سریعتر و راحتر با قابلیت نظارت و گزارشگیری برقرار می کند.

بخش هایی از امکانات این زیرسیستم با حضور دستگاه های سخت افزاری تکمیل و قابل استفاده می باشد مانند ضبط مکالمات.

ردیفنام ماژولتوضیحات
1مرکز اطلاع رسانیمی توان در این بخش دستورات بسیار متنوعی را تعریف کرد تا نرم افزار CRM با اجرای آن دستورات به کاربران و یا مشتریان از طریق پیامک یا ایمیل، موضوعی را به صورت کاملا اتوماتیک، اطلاع رسانی کند. مثلا موعد سررسید چک را از 5 روز قبل به مشتری از طریق پیامک/ ایمیل یادآوری کند و یا دریافت یک ارجاع در کارتابل را به کاربر از طریق پیامک/ ایمیل خبر دهد.
2مرکز ارسال پیامک تکیدر این بخش ارسال پیامک به روش های مختلفی امکان پذیر است. از جمله 1- ارسال از شماره اینترنتی تبلیغاتی با یک شماره 14 رقمی 2- شماره اینترنتی خدماتی که آن نیز یک شماره 14 رقمی است و از بلاک لیست مخابرات نیز عبور می کند و 3- ارسال توسط GSM مودم از شماره ی سیمکارت که سیمکارت می تواند از هر اپراتوری از جمله ایرانسل و یا همراه اول باشد.
3مرکز ارسال پیامک انبوهدر این بخش می توان برای ارسال پیامک گروهی، لیستی را فراهم کرد و به راحتی دسته ای از مشتریان را براساس فیلترهای جستجوی مختلف به لیست اضافه نمود. ارسال پیامک گروهی می تواند با شماره اینترنتی 14 رقمی و یا ارسال توسط GSM مودم انجام پذیرد.
4ارسال خودکار پیامکدر این بخش می توان دستور ارسال پیامک بصورت تکی و یا گروهی را برای زمانی در آینده تنظیم کرد. برای این منظور متن پیامک، تاریخ، ساعت و مخاطبین مورد نظر را مشخص می کنیم. نرم افزار CRM در موعد مقرر به صورت خودکار، پیامک را با توجه به روش تعریف شده یعنی شماره اینترنتی 14 رقمی و یا توسط GSM مودم، ارسال خواهد کرد.
5مرکز دریافت پیامکاین بخش قابلیت دریافت پیامک را از مشتریان یا ... از طریق شماره اینترنتی 14 رقمی فراهم می کند.
6نظرسنجی پیامکیبه کمک این بخش می توان یک نظرسنجی پیامکی را اجرا نمود. نظرسنجی شامل متن نظرسنجی، بازه تاریخی اعتبار نظرسنجی، گزینه های نظرسنجی و مخاطبین آن می شود.
7مرکز ارسال فکسدر این بخش ارسال فکس به مخاطبین با انتخاب فایل با فرمت های متنوع از روی کامپیوتر و درج سابقه ارسال فکس در پرونده مشترک انجام می شود. هر کاربر می تواند مستقلا به کمک فکس مودم متصل به سیستم خود و یا فکس مودم مرکزی بر روی سرور، اقدام به ارسال فکس کند.
8مرکز دریافت فکسدر این بخش فکس های وارد شده به شرکت توسط فکس مودم دریافت و در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ذخیره و قابل مشاهده و ارجاع به سایر کاربران و واحدها خواهد بود.
9مرکز ارسال ایمیل تکیدر این بخش کاربر فایل مورد نظر خود را برای مشتری مستقیما ایمیل می کند. در این قسمت هر تعداد ایمیل (مثلا gmail و یا ایمیل شرکتی) برای کاربر قابل تعریف است.
10مرکز ارسال ایمیل انبوهدر این بخش می توان برای ارسال ایمیل گروهی، لیستی را فراهم کرد و به راحتی دسته ای از مشتریان را براساس فیلترهای جستجوی مختلف به لیست اضافه نمود. ارسال گروهی می تواند از هر حساب کاربری مثلا gmail و یا ایمیل شرکتی انجام شود.
11مرکز دریافت ایمیلاین بخش با هر حساب ایمیلی قابل یکپارچه شدن است. ایمیل های موجود در صندوق دریافتی در نرم افزار CRM قابل مشاهده خواهد بود.
12فروشگاه اینترنتییک فروشگاه اینترنتی آنلاین با امکان تعریف کالا، قیمت ها، آفرها، تخفیف ها و ثبت سفارش برای مشتری را فراهم می آورد. فروشگاه اینترنتی با سایر بخش های نرم افزار CRM مثل انبار یکپارچه می باشد.
13ایجاد و مدیریت کمپین، ثبت آگهی و بروزرسانی آگهی های اینترنتیدر این بخش، اطلاعات آگهی های اینترنتی کسب و کار خود را که در سایت های پذیرنده آگهی درج می کنید، به ثبت می رسانید. به این ترتیب می توان براحتی تبلیغات را در فضای مجازی مدیریت کرد. اطلاعاتی از جمله آدرس وبسایت های تبلیغاتی، نام کاربری، رمز عبور، زمان انقضاء آگهی، متن آگهی و ... در این بخش ثبت می شوند.
14پرتال مدیریت آگهی استخدامیاین بخش یک ساز و کار کامل برای ایجاد فرم استخدامی تحت وب و استخدام نیرو برای موسسه تان فراهم می کند. فرم های استخدامی پر شده قابل گزارش گیری و بررسی توسط مدیران شرکت خواهد بود.
15ثبت و تحلیل وضعیت کلمات کلیدی در موتورهای جستجواز این بخش برای ثبت، نظارت و گزارش گیری از تغییرات SEO وب سایت و یا کلمات کلیدی متناسب با خدمات و محصولات کسب و کار خود در موتورهای جستجو استفاده می شود.
16ثبت تبلیغات روزنامه ایبرای ثبت سابقه تبلیغات و آگهی ها در روزنامه ها، مجلات و ... از این بخش استفاده می شود.
17درگاه ورودی تکنسین هااین بخش یک درگاه تحت وب است و برای تکنسین خارج از دفتر طراحی شده است. تکنسین بر روی گوشی موبایل با ورود رمز خود می تواند سرویس های ارجاع شده از سمت دفتر را مشاهده و تعیین تکلیف کند. این قسمت با بخش خدمات پس از فروش نرم افزار CRM یکپارچه می باشد.
18پرتال مشتری جهت نظارت بر فرآینداین بخش یک درگاه تحت وب است و برای مشتریان یک کسب و کار طراحی شده است. مشتری بر روی گوشی موبایل با ورود رمز خود می تواند از آخرین وضعیت و نحوه پیشرفت پرونده یا پروسه سفارش خود از سوی شرکت مطلع شود. این قسمت با بخش فرآیند ساز نرم افزار CRM یکپارچه می باشد.
19پخش و شنود مکالمات تلفنیبا اتصال دستگاه ضبط مکالمات تلفنی، مکالمات توسط نرم افزار CRM ضبط ، قابل گزارش گیری و شنود می باشد.
20تماس پرداز و اتصال کالرآیدی، سانترال و voipامکان اتصال انواع سانترال های پاناسونیک، سیستم های voip و کالرآیدی را به نرم افزار CRM فراهم می کند. به این ترتیب به محض تماس مشتری، مشخصات شخص تماس گیرنده برای کاربران CRM نمایش داده می شود. تماس های تلفنی خروجی و یا داخلی ها و مدت مکالمات نیز قابل گزارش گیری می باشد.
21ماژول اتصال به اسکنر قابلیت شناسایی و اتصال به اسکنر برای اسکن مدارک و افزودن آن به نرم افزار CRM را فراهم می کند. این بخش با قسمت بایگانی مستندات نرم افزار CRM یکپارچه می باشد.
22معرفی لیست سیاه تماس های تلفنییک لیست سیاه برای تعریف اشخاص حقیقی یا حقوقی با ذکر علت می باشد. به محض تماس تلفنی یا انتخاب مشترک مورد نظر، کاربر در جریان دلیل حضور مشترک در لیست سیاه می گردد.