نرم افزار CRM

معرفی زیرسیستم بازاریابی و فروش:

بازاریابی و فروش به بسته ای از ماژول ها و امکانات گفته می شود که پروسه های بازاریابی و فروش یک کسب و کار از آشنایی با یک سرنخ فروش تا تبدیل آن به مشتری بلقوه و بلفعل را قابل انجام، نظارت و گزارشگیری می کند.

ردیفنام ماژولتوضیحات
1کارتابل فرصت و سرنخ های فروشمی توان در این بخش دستورات بسیار متنوعی را تعریف کرد تا نرم افزاردر این بخش اطلاعات سرنخ های فروش برای پیگیری های بعدی تیم بازاریاب ثبت می شود. هر سرنخ فروش شامل اطلاعات اولیه مشتری و توضیحاتی در رابطه با مذاکرات انجام شده است. فرصت های فروش امکان بایگانی و یا داشتن آلارم یادآوری خواهند بود. این بخش مجهز به یک کارتابل بر روی صفحه اصلی نرم افزار برای دسترسی فوری و راحت تر کاربر می باشد.
2کارتابل یادآوری و پیگیری های بازاریابی تلفنیاین بخش به صورت یک کارتابل بر روی صفحه اصلی نرم افزار برای دسترسی فوری و راحت تر کاربر طراحی شده است. این بخش یکی از مهترین کارتابل های مورد استفاده توسط بازاریاب تلفنی می باشد. هر مشتری بلقوه یک یا چند پیگیری در رابطه با موضوع مورد مذاکره می تواند داشته باشد. پیگیری ها در زمان مشخص سررسید می شوند و قابل به تاخیر افتادن و مختومه شدن می باشند.
3کارتابل سفارش و مدیریت چرخه سفارشات خرید، فروش، تولیداین بخش به صورت یک کارتابل بر روی صفحه اصلی نرم افزار برای دسترسی فوری و راحت تر کاربر طراحی شده است. یک سفارش از مسیرهای مختلف مانند ثبت توسط پنل تحت وب نمایندگان، توسط بازاریاب حضوری و یا کاربر فروش مستقر در دفتر امکان ثبت دارد. سفارش های خرید، فروش و تولید، امکان تبدیل شدن به پیش فاکتور، فاکتور فروش، فاکتور خرید و یا ورود به پروسه تولید را خواهند داشت.
4بروشور مارکتینگدر این بخش امکان تعریف یک بروشور الکترونیکی شامل محتوای متنی، صوتی، تصویری وجود دارد. لینک بروشور به روش های مختلف برای مشتری قابل ارسال است و رفتار مشتری بعد از ورود به بروشور به بازاریاب فیدبک می شود. با توجه به فیدبک دریافتی، بازاریاب برای نحوه ادامه پروسه بازاریابی و ارتباط با مشتری برنامه ریزی خواهد کرد.
5مدیریت و مسیربندی ویزیتورهادر این بخش امکان تعریف اطلاعات تور، ناحیه و مسیرهای بازاریاب حضوری، سرپرست بازاریاب و مشتریان حاضر در هر مسیر وجود دارد.
6ثبت اطلاعات بازاریابی حضوریدر این بخش اطلاعات ویزیت مشتری توسط بازاریاب حضوری از جمله ساعت مراجعه، درخواست مشتری و توضیحات بازاریاب ثبت می شود.
7صدور و مدیریت چرخه پیش فاکتوردر این بخش اسکن امضاء کاربران برای استفاده در سایر بخش ها از جمله درج در محل امضاء در چاپ انواع فاکتور و یا تعریف سطوح دسترسی در سلسله مراتب سازمانی برای ویرایش اسناد، مورد استفاده قرار می گیرد.
8تعریف امضاء الکترونیکدر این بخش فکس های وارد شده به شرکت توسط فکس مودم دریافت و در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ذخیره و قابل مشاهده و ارجاع به سایر کاربران و واحدها خواهد بود.
9صدور فاکتور فروشدر این بخش امکان صدور فاکتور فروش کالا و خدمات با امکان انتقال از پیش فاکتور، تعریف انواع تخفیف و مالیات با امضاء الکترونیک هر کاربر قابل ثبت، چاپ و ارجاع به سایر کاربران می باشد. همچنین تسویه فاکتور و ورود خروج اطلاعات توسط اکسل در این بخش امکان پذیر است.
10صدور فاکتور برگشت از فروشدر این بخش امکان صدور فاکتور برگشت از فروش کالا و خدمات با امکان تعریف انواع تخفیف و مالیات با امضاء الکترونیک هر کاربر قابل ثبت، چاپ و ارجاع به سایر کاربران می باشد. همچنین تسویه فاکتور و ورود خروج اطلاعات توسط اکسل در این بخش امکان پذیر است.
11صدور فاکتور خریددر این بخش امکان صدور فاکتور خرید کالا و خدمات با امکان انتقال از پیش فاکتور، تعریف انواع تخفیف و مالیات با امضاء الکترونیک هر کاربر قابل ثبت، چاپ و ارجاع به سایر کاربران می باشد. همچنین تسویه فاکتور و ورود خروج اطلاعات توسط اکسل در این بخش امکان پذیر است.
12صدور فاکتور برگشت از خریددر این بخش امکان صدور فاکتور برگشت از خرید کالا و خدمات با امکان تعریف انواع تخفیف و مالیات با امضاء الکترونیک هر کاربر قابل ثبت، چاپ و ارجاع به سایر کاربران می باشد. همچنین تسویه فاکتور و ورود خروج اطلاعات توسط اکسل در این بخش امکان پذیر است.
13وصول مطالباتدر این بخش امکان تعریف پرونده پیگیری برای مشتریان بدهکار از جمله مبلغ بدهی، تاریخ سررسید، وضعیت بدهکار و توضیحات کاربر مذاکره کننده با بدهکار، قابل درج و پیگیری می باشد.